Nieuws

De zomervakantie loopt op haar einde en dat wilt zeggen dat het nieuwe scoutsjaar voor de deur staat!

Wanneer de dagen het kortst zijn en de 'kiekenbollekes' op onze blote benen het grootst, is het ook tijd voor het gezelligste feest van het jaar: Kerstmis! Ook op de scouts vieren we feest.

In augustus trokken 19 leiding van Scouts Beveren, waaronder 2 Martinusleidsters, naar hun zusterscouts in het Indische dorpje Dhanwar. Benieuwd hoe hun reis is geweest? Wil je wat meer te weten komen over Dhanwar?

Op 10 november 2017 geeft Martinus naar jaarlijkse gewoonte een fuif in Jeugdhuis Togenblik als geldactie. Een deel van de leidingsploeg stak ook dit jaar weer de koppen bij elkaar om er een knalfeest van formaat van te maken.

Jin

Heb jij ook zoveel zin in het nieuwe scoutsjaar?
Benieuwd wie je nieuwe leiding is?
Kom je dan zeker inschrijven op zondag 10 september tussen 14u en 17u.

Stevige linker en tot dan!

De leiding

Jin

De start van een nieuw scoutsjaar, en we willen jou erbij!

Kom je inschrijven op zondag 4 september tussen 14u en 17u op het lokaal.

Deze attesten kan je invullen en laten tekenen door de leiding. Hierdoor trek je geld terug van de mutualiteit voor het kamp- en/of lidgeld.

Jin
Om nog enkele zaken verder af te werken in ons gloednieuw lokaal, zullen er komende weken enkele werkdagen georganiseerd worden.

Op volgende dagen zal er gewerkt worden in het lokaal:

Pagina's

Abonneren op Nieuws